Te forym jest nowe o bakuganach !!
Nick: Dan
Kasa: 100 zł
Poziom: 1
Doświadczenie: 4,7%
Domena: pyrus
Walki: 0
Remisy: 0
Porażki: 0
BAKUGANY
Jelldon[350]
Helios MK2 [800]
Helix Dragonoid[900]
ZESTAWY BOJOWE
Zukanator [ 100 ]
Niszczyciel [ 100 ]
Jetkor [ 100 ]
SUPER MOCE ZESTAWU
Zukanator:odejmuje 500 a dodaje 600
Niszczyciel (Dual Devastator): Zmienia poziom mocy przeciwnika na początkowy i dodaje 200 punktów mocy Twin Destructorowi.
Niszczyciel poziom 2: Dodaje 400 punktów mocy Niszczycielowi.
Niszczyciel poziom 3: Dodaje 600 punktów mocy Niszczycielowi.
Jetkor Delta: Dodaje 500 punktów mocy Jetkorowi.
Jetkor Cios Płomienia: Zabiera 600 punktów mocy każdemu przeciwnikowi, i dodaje 600 punktów mocy Jetkorowi
KARTY OTWARCIA
Urojenie : Zamraża przeciwnika i odejmuje każdemu wrogiemu bakuganowi 100 pkt.
Bezwładność Mocy : Bakugan powyżej 400 pkt nie może używać Super Mocy.
Explozja : Blokuje super moce przeciwnika i przywraca bakugany do podstawowego Poziomu Mocy.
Karta domeny: zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 100 ptk
Pole Płomienia: dodaje 100 punktów bakuganom Pyrusa stojącym na tej Karty Otwarcia
KARTY SUPER MOCY
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aquos/Subterra, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który użył karty.
Dragon Hummer: Anuluje supermoce przeciwnika.( Dla Helix Dragonoid)
Firim Tornado: Anuluje Kartę Otwarcia, i przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
Galactic Dragon: Dodaje 500G Helix Dragonoidowi.
Helix Shield (Hyper Helix Shield): Helix Dragonoid zyskuje tyle samo G Power co przeciwnik+ Anuluje supermoce przeciwnika.
Burning Reflector: Anuluje Supermoce przeciwnika.( Dla Helix Dragonoid)
Spinning Wall: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
Dragon Phalanx: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 300G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
Strike Tornado: Przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
Power Glazer: Dodaje 500 Gs Helix Dragonoidowi.
Dragon Impulse (Dragon Surge): Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 500G Helix Dragonoidowi.
Kwazar Wybuchu: Przywraca początkowy poziom mocy przeciwnika, i daje 300 punktów mocy Heliosowi MK2.
Działo mocy Chaosu: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.(Dla Helios MK2)
Działo wzrostu Chaosu: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
Smocza pięść: Dodaje 600 punktów mocy Heliosowi MK2.
Działo Zaćmienia: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
FARBAS EM: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Heliosowi MK2 i jeśli ma mniejszy poziom mocy od przeciwnika to wyrównuje poziomy mocy.
FARBAS RX: Anuluje kartę otwarcia, i anuluje wszystkie supermoce które zostały aktywowane.(Dla Helios MK2)
FARBAS D2: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika, anuluje supermoce przeciwnika, i staje się odporny na wszystkie umiejętności, które są aktywne w tym czasie.
Działo Raganroka (Laguna Rock Cannon/Rang Rock Cannon/Quanark Cannon): Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
Chaos Hyper Cannon: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, i przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
Tarcza Czeluści: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do wybranego bakugana.(Dla Helios MK2)
Pulsing Twister: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.(Dla Helios MK2)
Discharger: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
Exceed Charger: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika.
Offline